Septechs mu tunggu aku datang :)






heyy ! lama tak update. lappy rosak. cuti sekolah laa dia buat hal. haish. ni pun update guna handphone. heh payoh wei. haha.

ouh yea HAPPY NEW YEAR ! 2014 sudaa. hmm umur bertambah tapi amalan tak bertambah. haih sedih :/

okay. short entry jee ni. ahad, 5 haribulan balik septechs. jumpa lagi kita septechs. hehe rindu. haha pui. setahun jee lagi kat septechs. macam sedih pulak. erk .__. sekolah aku jee yang start sekolah lambat. kan? ke ade lagi yang start lambat. sekolah mana? adikadik aku semua dah balik asrama. haa sunyi jaa rumah ni.

SPM. haa apa tu? haha. buatbuat tak tahu pulak. kalau tak silap, spm tahun ni start 3 november. goy? dah tentu laa. gila kau tak goy. haih.

haa aku akan kembali lepas spm. inshaa Allah. doakan untuk spm aku.

aasif jiddan andai ada salah silap :)

2 ulasan:

sihasya (: berkata...

Gdluck dik :)

Eira Deainriaa berkata...

inshaa Allah. thankyou kak hajar :))